FAQ

 

Co konkrétně znamená nájezd 40 tisíc km za 2 roky? Mohu jeden rok najet 15 tisíc a druhý rok 25 tisíc kilometrů?

Kilometry se za celé období sčítají. Pokud je smlouva na 2 roky, můžete tedy najet celkem 40 000 km. Dále existuje tolerance 1% navíc k povoleným km. Za přejeté kilometry nad tento uvedený rámec uhradíte částku dle sazby uvedené na kalkulaci.

Lze si na vůz dodatečně namontovat např. tažné zařízení?

Ano, ale pouze se souhlasem ALD Automotive. To znamená, že klient požádá ALD Automotive o souhlas s provedením změny na vozidle, ALD Automotive vystavuje souhlas a zajišťuje zapsání změny do VTP a vystavení nového ORV.

Jak budou hrazeny pokuty za dopravní přestupky?

Společnost ALD Automotive uhradí za klienta pokutu, následně částku klientovi přefakturuje včetně administrativního poplatku ve výši 150 Kč + DPH.

Co se stane v případě dopravní nehody? Mám nárok na náhradní vůz?

Pokud máte produkt RELAX PLUS, tak máte nárok na náhradní vozidlo v rámci asistenční služby ALD a to po dobu až 4 dnů bezplatně. Určitě doporučujeme vyhnout se tzv. lovcům nehod. Řešte nehodu pouze přes asistenční službu ALD Automotive, asistenční službu značky nebo přes dealera, u kterého jste vozidlo koupili.

Kam jezdit na garanční prohlídku?

Garanční prohlídka musí proběhnout v autorizovaném servisu značky. Schůzku si můžete domluvit se svým prodejcem. Konkrétní servisní místa jsou uvedena v dokumentech, které klient obdrží při předání vozu.

Kam jezdit do pneuservisu?

V případě produktu RELAX PLUS je třeba využívat pneuservisy doporučené ALD Automotive, jejichž seznam obdržíte při předání vozu.

V případě produktu RELAX je pouze na Vás, jaký pneuservis zvolíte. Doporučujeme Vám kontaktovat Vašeho prodejce.

Potřebuji jet s autem do servisu - jak mám postupovat?

Objednejte se do autorizovaného servisu CITROËN

Co se stane, pokud mi vůz bude odcizen?

Součástí produktu RELAX/RELAX PLUS je připojištění GAP, které pokrývá finanční vyrovnání v případě odcizení vozu. To znamená, že v případě odcizení vozidla se smlouva předčasně ukončí a klient hradí pouze spoluúčast dle podmínek Havarijního pojištění (5% min. 5 000 Kč anebo 10% min. 10 000 Kč).

Kdo má v držení velký technický průkaz?

Velký technický průkaz je po celou dobu trvání smlouvy u společnosti ALD Automotive.

Co mám dělat v případě potřeby opravy vozu v zahraničí?

I s touto možností je počítáno. V případě produktu RELAX PLUS klient kontaktuje asistenční službu ALD Automotive - její telefonní číslo je uvedeno v dokumentech, které klient obdrží při převzetí vozidla. Asistenční služba klientovi zajistí odtah / opravu / příspěvek na dopravu / náhradní vozidlo.

V případě produktu RELAX, je potřeba řešit nehodu / poruchu s asistenční službou značky vozidla anebo asistenční službou z havarijního pojištění.

Jaký je postup při opravě vozu?

Nejlepší řešení je navštívit dealera, u kterého jste vozidlo zakoupili, eventuelně jiného autorizovaného dealera značky.

V případě, že je auto nepojízdné v důsledku poruchy či nehody volejte asistenční službu.

Kam se vrací vůz po skončení pronájmu?

Vůz se vrací do sídla ALD Automotive na adresu U Stavoservisu 527/1, 108 00, Praha 10.
Nebo se můžete dohodnout na vrácení vozu v místě Vašeho bydliště. Tuto skutečnost je však potřeba s předstihem oznámit do ALD Automotive. Z ALD Automotive obdržíte kalkulaci nákladů na předání vozidla v požadovaném místě.

Mohu smlouvu ukončit před vypršením její platnosti a vůz vrátit?

Jedná se o předčasné ukončení smlouvy a v tom případě musíte zaslat žádost na ALD Automotive. Žádost musí obsahovat jméno a příjmení žadatele, číslo leasingové smlouvy, datum, ke kterému má být smlouva ukončena ukončení a stav tachometru k tomuto datu (ukončení je možné vždy k poslednímu dni v měsíci - klient by měl proto žádost zaslat nejpozději do 15. dne v měsíci, pokud požaduje ukončení v daném měsíci). Oddělení rekalkulací zašle klientovi do 10 pracovních dnů od doručení žádosti návrh, za jakých finančních podmínek je možno smlouvu ukončit.

Mohu si vůz po skončení pronájmu odkoupit?

Společnost ALD odesílá cca 3 - 4 měsíce před koncem sjednané doby nájmu klientovi dopis s informací o blížícím se termínu ukončení smlouvy, kde je nájemci nabídnuta mj. i možnost odkupu vozu (za tržní cenu).